Welkom

Hier vind je alles wat me inspireert, wat ik maak en waar ik van hou...







dinsdag 14 december 2010

GrayGable made with love Blog!!

Alsof ik nog tijd over had... Elke dag begin ik wel aan iets nieuws.. ik word gegrepen door iets wat mijn interesse wekt en voor ik het weet zit ik er midden in.. Ik ben er nog niet uit of dat een voordeel is of een nadeel.. natuurlijk brengt het me heel wat mooie dingen.. ik geniet van alles wat ik tegenkom. Ik sla het op, onderneem actie, maak het zelf, creëer het zelf, of kopieer het ongegeneerd. Vandaag werd ik (nadat ik de meiden naar school bracht, een iglotaart gemaakt had, een kerstboompje uit oude kranten gemaakt had (en weer weggegooid) de was gewassen en in de droger gedaan had) nog voor 11:00 gegerepen door het Bloggers virus.. En ik zou mezelf niet zijn als ik daar niet meteen iets mee zou doen.. (daar helpt een heel potje concerta nog niet tegen) Dus hier staan hij dan.. mijn eerste blog.. op blogger.com dan wel te verstaan.. voor de mensen die mij nog niet gevonden hebben op hyves, facebook, msn, picasawebalbums of via mijn webwinkel...

Als ik iets nieuws heb begin ik meestal heel enthousiast dus waarschijnlijk volgen er de komende weken nog wat aanpassingen en zal ik regelmatig posten.. maar er komt een tijd dat er iets anders mijn weg kruist en ik me daar in stort.. alvast mijn excuses daarvoor.. Mocht je zeer aan mijn bijdrage op het net gehecht raken kan ik je nu vast aanbevelen je aan te sluiten bij mijn andere online activiteiten.

Het liefst zou ik veel foto's en sfeer impressies van mijn eigen huisje laten zien.. maar door alle werkzaamheden is mijn huis doorgaans niet het meest opgeruimde huis.. Dus het zullen slechts details zijn wat je te zien krijgt.. Maar aangezien er ook heleboel prachtige plaatjes online te vinden zijn zal ik die met liefde met jullie delen.

Ik verheug me nu al op heel wat uurtjes gezelligheid achter de pc.. jaja echt waar ík vind het reuzegezellig om met een kopje koffie, in pure stilte, helemaal alleen het wereldwijde web af te speuren naar inspiratie. En dat ga ik vanaf vandaag met jullie delen!

Liefs, Esmeralda

1 opmerking:

  1. Hi Esmeralda,
    Yes! Je bent begonnen!
    Ik verheug me op je foto's. Enneh... vergis je niet in mijn 'opgeruimde huis', ik heb ook een kleintje en het veel te druk. Meestal ziet het er niet zo opgeruimd uit als op de foto's. Succes!
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen