Welkom

Hier vind je alles wat me inspireert, wat ik maak en waar ik van hou...







dinsdag 18 januari 2011

Boring tuesday

Het is weer eens dinsdags... er ligt een boel achterstallig poetswerk op me te wachten maar ik heb meer zin in iets creatiefs.. Ik wil al tijden zeepkettingen maken.. maar heb niet de juiste zeep in huis.. Nooit als ik er zin heb trouwens en ik denk er niet aan om het mee te nemen van mijn werk.. Maar goed ik zou mezelf niet zijn als ik geen ander idee zou kunnen bedenken.. dus wat kan ik nog meer doen.. ehh.. Ja ik weet het.. eindelijk eens  kaarsen maken van de stompjes. Die bewaar ik altijd omdat ik nog steeds een keer kaarsen in mijn prachtige rozenkopjes wil maken.. maar ja geen lont in huis.. want daar denk ik nooit aan...
Damn.. Maar wat als ik nu die twee combineer?? Ik maak gewoon wax kettingen!!! Yeah!! Weg met boring tuesday en op naar het fornuis..

Uiteindelijk kon ik toch een lontje uit een kaars trekken.. daardoor eindelijk 2 van de kopjes kunnen vullen met kaarsvet.. zijn ze niet geweldig???

2 opmerkingen:

  1. haha!
    ik herken dit zooo goed!
    je moet eigenlijk van alles, maar t liefst wil je creatief bezig zijn. En wat een geweldig resultaat, echt leuk, Esmeralda!
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi!
    Ontzettend mooi gelukt de kaars in het theekopje! heb je dat zelf gedaan?? hoe heb je dat precies gedaan? we willen dit volgend jaar ook gaan proberen met ons CreaLab van 24Homes :) Liefs, Claire

    BeantwoordenVerwijderen