Welkom

Hier vind je alles wat me inspireert, wat ik maak en waar ik van hou...







woensdag 5 januari 2011

Het nieuwe jaar...

Een nieuw jaar een nieuw begin.. alle kerst de deur uit en het liefst meteen het voorjaar naar binnen... Alleen deze keer niet.. ik kan nog geen afstand nemen van mijn armeluis boompjes en ook niet van mijn berkensterren.. deze mogen dus nog even blijven en ik geniet elke dag van ze!! Maar ook het voorjaar lonkt.. En hoewel 2 van mijn 3 favo voorjaarsruikers al verkrijgbaar zijn, wilde ik persé deze prachtige roze ranonkels.. ze blijven voorlopig staan want ze zijn van zijde!! Ik heb ze een mooi plekje gegeven in lege glazen flesjes welke ik op simpele wijze aangepast heb aan mijn interieur..

1 opmerking:

  1. Hoi Esmeralda,
    ik had al eerder gereageerd dat ik je flesje geweldig vind en verliefd ben. De reactie lijkt verdwenen, dus voor de zekerheid bij deze nogmaals. Echt super dat je nu ook een blog hebt, xie uit naar je creatieve werk! groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen