Welkom

Hier vind je alles wat me inspireert, wat ik maak en waar ik van hou...







dinsdag 15 februari 2011

Tradities...

Ik ben iemand die erg van tradities houd.. En dan het liefst zelf bedachte tradities... zo is het hier traditie om een eigengemaakte taart te eten met verjaardag.. was het vroeger een appeltaart tegenwoordig zijn het plaatjes van taarten geheel bekleed en versierd met fondant. Sinds vorige week hebben we er een nieuwe traditie bij.. Bij elke te bedenken feestelijke gelegenheid hangen we de ballonnenkrans aan de deur. Ik heb deze krans vorige week gemaakt voor het feestje van dochterlief en omdat we er geen afstand van kunnen doen hangt hij er nog steeds... gelukkig wonen we in Limburg waardoor het niet eens opvalt... omdat de halve straat versierd is.. alhoewel niet opvalt.. dat doet het dus wel want meerdere dames vroegen me al hoe ik aan de krans kwam.. Vanaf heden dus verkrijgbaar bij www.graygable.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen